charlotte~fina hästen



Inatt sov jag borta hos signe och på kvällen snurrade vi runt på böleäng/teg, slutade med att vi var hos arvid ett tag innan vi drog hem till henne. Hade iallafall jättekul som vanligt!

Kom hem vid 12-13tiden och åt, sen for jag en sväng med Baltazar ut i skogen. Red med hacket idag också fast den här gången hade jag dressyrsadeln istället för barbacka! Gick så himla bra idag också, så länge jag är fokuserad och ger han hjälperna han behöver så går han på toppenbra! Det är mest galoppen vi behöver jobba med nu och vi fick till en rätt fin galopp på hemvägen så jag kan inte låta bli att vara nöjd med pållehästen idag:) Nu ska jag gå ut och byta hage, dom fick gå och beta lite extragott gräs ett tag idag!

Måste ordna en fotograf snart, så fin som han är nu!
Kanske att vi ska delta i en träningstävling i vännäs, hoppning den 8 september också:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0