charlotte~hovböld

Hej! 

Uppdaterade inget igår men jag hann faktiskt aldrig ens titta åt en dator! Var på skolan, stan, for och hämtade ut mitt moppekörkort, for till Signe, for till Droskan med nästan 20 vänner, hem, rida Baltazar och provade två sadlar, in i duschen och sova! 

Igår morgon så var hovis här och skulle fixa hästarnas hovar. Baltazar fick nya skor runt om så nu kan jag rida honom som vanligt, yay! Nökvkvi fortsätter gå barfota.

Hon upptäckte däremot en hovböld på Nökkvis ena framhov..  det var ovanpå hoven och det ser inte farligt ut nu efteråt, det ska tydligen självläka. Jag har aldrig haft någon hovböld på mina hästar så jag fick lite panik när mamma berättade, verkar inte vara nån fara iallafall. Tur det, min lilla bebis måste vara frisk nu annars vet jag inte vad jag gör:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0