charlotte~regn



Min skoldag slutade 13.00 och jag gick till stan för att träffa några vänner
. Jag julia angelica nils axel magnus och sammy gick till waynes och fikade gofika, sen gick vi på stan några av oss och kollade på kläder osv. 

Tog 15.35bussen hem och då regnade det inte men när jag och Baltazar vände hemåt så började det regna väldigt mycket. Äsch, det är ju bara vatten brukar jag tänka haha! 

Red på hackamore och barbacka idag. Jag trivs nästan bäst så. Han går jättefint och det känns som att jag rider bättre barbacka??!? Gick iallafall hur bra som helst och han var suuuperduktig. Vi träffade på en travhäst som kom runt ett hörn i full fart och jag hörde hur dom kom så jag ropade hallå så att dom skulle veta att vi stod där bakom kurvan men det fatttade tydligen inte kusken så hästen tvärnitade framför oss! Baltazar brydde sig knappt, stod bara stilla och glodde lite på dom. "jaa han verkar ju inte så rädd av sig den där.." så kusken till mig sen haha. 
 
Kanske jag ska sluta skriva nu innan det blir långt som en bok. Hör av mig sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0