charlotte~ridit pluttis

För det första vill jag bara nämna lite snabbt att ni suger på att kommentera.. :(

Det har varit skitväder idag, ösregnade hela natten och hela dagen fram tills 15 då det lugnade sig som tur var. Nu blåser det storm ute istället! Jag slutade kvart över 2 och gick till stan med Julia G. Det var kul! 
Tog 17.10 bussen hem och gick ganska direkt ut till hästarna, slog ner hagpinnar som såg lösa ut och sen red jag Baltazar. 

Han var helt omöjlig idag. I skritten kunde han gå i form men när vi skulle trava så var skogen som rörde sig av all vind så mycket roligare att titta på än att lyssna på mig.. Aja, han fick röra på sig iallafall. Blir nya tag imorgon:) 

JAG RED NÖKKVI IDAG OCKSÅ!!! Ja, ni såg rätt. Min pluttihäst fick en riktig omgång med borstar och sen tog vi en liten promenad. Kunde inte låta bli och satt upp sista biten hem. Så himla mysigt, har saknat att sitta på hans rygg! Ni ska bara veeeta hur pigg han var haha :D

Var första dagen som jag red i vinterjacka också.. nu börjas det
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0