Kári

 
Kári från Näsudden 
Islandshäst

Den här killen är född den 23 juni 1985 någonstans utanför Piteå. Vi köpte honom den 27 november 2005 och då var jag 9 år.
Han var en perfekt första häst och jag har lärt mig så mycket av honom! Han stod själv hos oss i ungefär ett halvår innan en granne bestämde sig för att köpa häst och stallade in henne hos oss.
 
Nu är han gammal och har i princip gått i pension, han går självklart att rida och är pigg och glad men han har inget behov av motion utöver små promenader och att följa med som handhäst så det känns onödigt att släpa ut honom på ridturer 7 gånger i veckan.

Vet inte riktigt vad mer jag kan skriva om honom förutom att han är världens bästa och finaste häst!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0