amanda~back in business

Hej:D

Var ju ett tag sen jag bloggade, eller typ en dag men ändå.
Har haft lite fullt upp men nu är jag tillbaka!
Charlotte har ju gjort om designen som ni kanske ser, och jag tycker den blev superfin! Tryck f5 om ni inte ser någon förändring.

Har inte ridit på hela helgen då det har varit svinkallt, och det är inte bra för varken häst eller ryttare att motionera nu alltså.. Om det är varmare idag så kanske jag far ut en sväng!

Hästarna står inne i stallet också, eftersom det har varit såpass "varmt" i år så är de ju inte riktigt vana kylan. Även fast jag vet att de är islandshästar och skulle klara de galant.
Är nog skönt för dem att sova inne en natt då och då:)

Kom på mig själv med att jag inte alls har fotat nåt i vinter.. Är helt enkelt för lat, det är ju så himla kallt!
Men idag om solen tittar fram så kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0