amanda~härligt väder!

Hej! Nu är jag hemma efter att ha ridit Flóra och Sessan. Skulle va hos Linnéa 11 men var ju såklart seg som vanligt och kom typ en halvtimme sent. Vi red ut, jag på Flóra och hon på Aria med två handhästar. Flóra va lite småtokig i stallet haha, men sen när vi väl var ute va hon superduktig:D gick hem, ut i mitt stall och tog in Prinsessa. Borstade tränsade och sadlade och red iväg. Vi for upp på berget och hon hade minsann vårkänslor den damen;) hon bockade typ 4-5 gånger under ridturen och verkade tycka de va askul att komma ut! Ska alldeles strax ut till stallet och fixa där och mocka för inatt hade jag tänkt ha Karre och Sessan inne, sessan är blöt och äcklig, hon verkar typ aldrig torka så då får dom stå inne inatt så får vi se om hon är torr imorgon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0