amanda~ridit 3 hästar

Nu är jag äntligen hemma efter att ha ridit Sessan Sikkan och Flóra!
Känner mig riktigt duktig..hehe, nä men det känns riktigt bra att ha ridit alla tre!
Kom ju hem väldigt tidigt idag, men det tog ändå ett bra tag innan jag och Sessan for ut
Seg som vanligt..

Sessan var iallafall jätterolig att rida idag, pigg häst kan jag lova! Men det har jag inget emot, hon har ju ändå vilat hela helgen:)

Sen for jag till Linnéa och vi red ut, Jag på sötaste Flóra och hon på Aria med två handhästar.
Det gick också superbra, pigga hästar där med:)
image description
Flóra♥

Sen skulle hon fara till stan eller nåt, så då for jag och Sikkan ut själva,
vilket också gick superbra!

SÅ jag är jättenöjd med alla hästarna. Nu blir det lite plugg och sen hoppa i säng:)
Kommentarer
Postat av: shellie

Skitsöt ponny på bilden där! Du är en duktig bloggare amanda:d

ÄLskar dina inlägg!

Tips till Charlotte: Skriv lite mer som amanda:)

Annars superbra blogg ni har!

Kram SHellie

2012-02-08 @ 15:08:07
URL: http://ponnypatrulllen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken söt häst och fin blogg :)

2012-02-11 @ 19:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0