amanda~snöstorm

Hej allihopa! Hur mår ni idag?

Själv är det ganska bra nu.. Har varit hemma idag pågrund av huvud samt halsont men det är mycket bättre nu.
Och imorgon blir det skola, kan ju inte missa nationella provet i svenska heller!

Hästarna vilar idag eftersom det är typ snöstorm ute har jag hört, har faktiskt inte bekräftat det själv men;)
Nu tänkte jag duscha, och efter det ska kvällen ägnas åt att skriva en text om hur mitt liv skulle vara som buddhist.. Kul va? Nja.
Så typiskt mig att jag har varit hemma hela dagen men ändå sparat skrivandet tills kvällen...
Så det lär ju inte bli någon mer uppdatering här, eller kanske om jag tar en paus i pluggandet,Hehe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0