charlotte~avramlingar, första och nu

AVRAMLINGAR
[x] Du har ramlat av och skadat dig
[x] Du har ramlat av utan att börja gråta
[x] Du har ramlat av och börjat gråta
[x] Du har ramlat av när en häst har bockat
[x] Du har ramlat av när en häst har sparkat bakut
[ ] Du har ramlat av när en häst har stegrat sig
[x] Du har ramlat av barbacka
[x ]Du har ramlat av med sadel
[x] Du har ramlat av i skritten (Hoppat av;) )
[x] Du har ramlat av i traven
[x ]Du har ramlat av i galoppen
[x] Du har ramlat av en ponny
[ ] Du har ramlat av en häst
[ ] Du har ramlat av och svimmat
[ ] Du har ramlat av och brytit/fått en spricka i något
[x]Du har ramlat av och suttit upp direkt efteråt
[x]Du har ramlat av och blivit rädd
[x]Du har ramlat av en skenande häst
[x]Du har ramlat av utomhus


FÖRSTA
Du ramlade av:  ganska säker på att det var Loke
Häst du red: Katja
Ponny du red: Russin
Häst du hoppade: Ryza
Ponny du hoppade: Greylady
Tävlade med: Hebel
Häst du red barbacka på: Viola eller Miss ellie skulle jag tro!
Ponny du red barbacka på: ?
Favorithästen: Miss ellie
Häst du ramlade av: Ryza
Ponny du ramlade av: Loke som sagt


NU
Senaste ponny/häst du ramlade av: Nökkvi
Senaste du tävlade: Baltazar
Senaste hästen du hoppade: Balte
Senaste ponnyn du hoppade: Jag vet inte, nökkvi räknas ju som storhäst eftersom han är islänning så om jag bortser från honom var det kanske 07 då jag hoppade Ragge
Senaste du red barbacka på: Balte
Senaste ponnyn du badade med: -
Senaste hästen du badade med: Baltazar och Nökkvi
Senaste favorit häst: Baltazar och nökkvi (såklart!)
Senaste favorit ponny: Loke och playboy var mina favvoponnysar då jag slutade rida och köra och fick Garpur!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0