charlotte~dressyren

Hej!
Hann inte skriva igårkväll efter träningen, så jag skriver nu istället:)
Lastningen gick kanonbra, han gick in direkt.

Jag red fram i kanske en kvart, tjugo min och först var han full av energi så han skyggade för andra hästar och lite allt möjligt men sen så började han använda huvudet och då slutade han göra så.

Idag tränade vi vidare på det som vi gjorde senast, jag fick jobba mycket med att vara stadig, jag måste vara ett stöd för baltazar för att han ska gå i form. När jag höll om med innerskänkeln, höll emot lite med yttertygeln och ledde med innertygeln så gick han ner direkt, så jag måste bara fortsätta jobba med det! Dessutom att driva med skänkel och inte med sitsen.
Anna satt upp och kände på honom och gud vad fint han gick! Så ska han gå med mig också en dag;)

Therese, min lillasyster, följde med! Hon filmade och fotade så ni får bilder nu och filmen sen!
OCH NU FÅR NI KOMMENTERA:D








AHHA avslutar med en grymt snygg bild på balte;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0