charlotte~hoppade lite idag!



Nu är helgen här, himla skönt om ni frågar mig:D

Vaknade upp vid 11 och såg att solen var framme! Gick ut så fort jag kunde och gjorde i ordning Baltazar och plockade fram mina fina hinderstöd som jag byggde i höstas. Han lyckades trassla in sig i tygeln på något sätt när jag gjorde i ordning honom men det gick bra:] 
Började rida fram lite på nolot-vägen och då kom Therese ut med kameran och fotade oss när vi hoppade lite,
bilderna kommer sen!

Han var iallafall pigg och glad idag, vi båda tyckte det var roligt att hoppa lite. 
Glömmer bort att jag inte får driva med sitsen men jag är iallafall medveten om vad jag gör fel så jag kämpar vidare.

Håll utkik, bilderna kommer som sagt sen:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0