charlotte~otroligt mycket snö!!

Hej alla ni som fortfarande läser våran blogg trots våran extremt dåliga uppdatering!
Har varit lite småkrasslig den här helgen och pga vädret har jag inte kunnat fara iväg för att vara med vänner (fyra bilar fastnade på slätten vid mitt hus igårkväll) och därför har jag såklart inte ridit heller.
Blev lite sugen på att fara på hoppträning ikväll men det blir ju omöjligt, kanske nästa söndag.
Har varit ute och skottat med min familj, först hos hästarna som fick komma ut vid 12 idag och sedan uppe på taket med alexandra. Ska se lite oe tree hill nu och sen äta lunch, ha det bra allesammans!
Kommentarer
Postat av: FELICIA ~ Icelandic Horses, My passion

Nu har jag dragit dagens blogg vinnarna, kika in och kolla om det blev du! http://fellisyta.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-de-tva-vinnarna.html



kram

2012-02-19 @ 20:34:39
URL: http://fellisyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0