charlotte~trötta

For ut med Baltazar i kanske 30 min ikväll,
vi var trötta både han och jag så det kändes lite som att vi bara tog energi från varandra istället för att sammarbeta idag.. såna dagar får man såklart räkna med också. Nu blir det iallafall att fika lite kvällsfika och sen måste jag ut igen för att mocka och ta in hästarna:)


Känner mig inte så pigg faktiskt, har ont i huvudet och är helt slut i hela kroppen.. kanske en förkylning på gång? eller så smittade amanda mig i bussen för hon trodde att hon hade feber,
får hoppas på det bästa (y)

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja visst är han:D

ja fuxar dom är så fina!!

2012-02-15 @ 23:10:36
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0