charlotte~10 saker

Tio saker ni kanske inte redan vet om mig:

1. Jag har än så länge inte ramlat av Baltazar

2. Min första häst var Garpur som jag fick 2007 och under 4 års tid så red jag nästan bara islandshästar men det ändrades i somras då jag hade My fair hemma och fick Baltazar.

3. På sommaren kör jag alltid våran oranga packmoppe till hästarnas sommarhage vilket är jättebra, sadlarna kan ligga på flaket där fram!

4. Hösten 2010 så ramlade jag av Garpur för sista gången och då klev han olyckligtvis på mitt lår med broddar..

5. När jag letade häst i somras så var jag ganska säker på att jag ville ha en D-ponny men jag visste direkt jag träffade Balte att det skulle bli jättebra än fast han är storhäst! fast han är ju runt 1,55 så han är ju rätt liten:)

6. Mitt hästintresse har ökat under det senaste halvåret och det är nog för baltazar och att vi börjat träna lite och så:)

7. Jag har alltid varit mer mot hoppning men dressyr har börjat kännas roligare nu efter två träningar för Anna bergstedt! 

8. Mamma har aldrig vunnit över mig i en galopptävling haha;)
9. Jag tycker att det är tråkigt att smörja utrustning

10. Nu är jag trött och ska gå ut och mocka!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ni båda är ju så duktiga på att rida, så lägg ut ritbilder:D

och amanda du har ju en ritplatta!

2012-02-22 @ 21:39:48
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0