amanda~hoppsan

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid..
Har bland annat tappat mobil, letat mobil, kollat på nya mobiler osv.. haha.
Sen så har jag ju självklart också ridit!
Red ju Linnéas Sikkan i fredags, och han var hur mysig som helst:D Man kände sig trygg på han direkt!
Så det var jättekul! Man kan dock bara skritta på honom eftersom han har haft kotledsinflammation och håller på att sättas igång nu.

Idag gick jag till Linnéa vid 1, och vi red först ut med Sikkan och Aldis..(?) Tror jag hon hette:)
Jag red Sikkan och han var lika härlig som första gången!:D
Vi skrittade ut en sväng i skogen.
Efter det skulle jag rida hennes unghäst Flóra, som är typ den sötaste hästen jag någonsin sett! Haha.
Vi började med att longera henne på banan, det gick inte så jättebra.. jag är sämst på att longera!:]
Men sen satt vi upp och red iväg, och hon var hur kul som helst att rida:D
Linnéa red en annan häst och vi red inte så långt.
Travade lite och tog en galopp i en backe.
Sen vände vi hem och gick sista biten.
Det var superroligt att rida unghäst, jättespännande!
Hade tagit en bild på henne så ni hade fått se om jag hade en mobil.. tyvärr så är den ju bortaaaa
När jag kom hem for jag direkt ut på Sessan, och hon var riktigt duktig idag, superpiiiiggg:D
Två bilder på Linnéas hästar som jag fotat nån gång i somras!






Kommentarer
Postat av: charlotte

vad kul amanda:D:D

2012-01-22 @ 21:31:33
URL: http://umeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0