amanda~iphone

Hahaha.. gissa vem som har beställt en iphone? Jo jag!
Kanske inte världens bästa telefon att ha i stallmiljön och allt vad det innebär, men men, jag ska vara försiktig;)
dessutom kommer uppdateringen bli så mycket bättre eftersom det finns en blogg.se app till iphones!

Sen idag så har jag ridit Sikkan. Linnéa red en annan häst och så hade hon två handhästar.
Allt gick jättebra där:)
Fick också låna en bok av henne som heter "Rida islandshäst" så det blir väl att hoppa i säng snart och läsa lite!

Efter ridningen på Linnéas hästar gick jag hem och tog ut Sessan. 
Longerade henne först litegrann, inte så seriöst
Sen körde vi nh och tränade lite trick:)
Hon är så duktig så! haha hon tyckte det var superkul:D
Har huvudvärk och är trött.. nu väntar sängen, hörs imorgon!
gammal bild




Kommentarer
Postat av: Emma Bäcklund

sv; hon är bra!:)

2012-01-23 @ 23:00:24
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/
Postat av: matilda

fin blogg :)

2012-01-24 @ 17:38:33
URL: http://skogsrusset.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0