amanda~tips

Tips!
Under nästan hela förra året förde jag en form av träningsdagbok för Prinsessa och Kári.
Inget avancerat utan skrev bara för var dag om de haft vilodag eller om de tränat. Om dom blivit tränad skrev jag en kort text t.ex. "Red på ridbanan, gick bra hon var pigg och motiverad".
Sedan efter hand som dagarna gick fyllde jag i hur många träningsdagar de haft och hur många vilodagar.
Kan vara ett jättebra sätt att hålla reda på hur mycket hästen vilar och vad man gjort egentligen under året.
På bilden ser ni den nya "dagboken", alltså för 2012 :)
Någon annan som skriver träningsdagbok?





Kommentarer
Postat av: Emma

vi har ett dataprogram på stallet, men nu har jag köpt en träningsbok till thomasin:)

2012-01-04 @ 01:13:54
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0