charlotte~9 dagar

Första gången på 1 vecka och 2 dagar som jag har ridit Balte!
Hoppas verkligen inte att han tappar fler skor nu, då lackar jag ur haha, vill ju kunna rida min fina pålle iallafall hyfsat ordentligt nu så att han håller sig i form osv. 

Gjorde pannkakor när jag kom hem så än fast jag tog tidig buss så var det mörkt ute när jag for ut, men det gjorde mig faktiskt ingenting idag! Han var pigg hela tiden idag och vart ändå inte övertaggad som han kan bli när han har vilat ett tag. 
Vi for bort till Yttersjö och jag travade i olika tempon, ställde honom inåt och utåt, gjorde lite halvdåliga skänkelvikningar, lite halter och volter och sånt bara för att han skulle få använda huvudet lite mer idag. Tog två galopper som blev fina och han brydde sig knappt om bilarna idag så är nöjd med honom! 

som avslut får ni två bilder från idag då balte väntade på mig utanför garaget!:)



Kommentarer
Postat av: mammsen

Va gullig han är med små istappar i skägget :)

2012-01-24 @ 19:03:41
Postat av: Elin/halvblodssnobb

Söt häst :D

2012-01-29 @ 12:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0