charlotte~blir galen

Går det att titta på hoppfilmen nu?:)

Idag skulle jag rida Baltazar när jag kom hem, jag går ut och tar av honom täcket och vad ser jag?
Han har tappat en sko... igen. Tror ni att jag blev lagomt glad då eller?
Kan ju inte rida en häst som saknar ena framskon så jag red Nökki istället.
Vi for nolotvägen och lyckligtvis så var det skottat bort till sommarhagen så det var roligt,
såg nästan ingenting för det var så dimmigt men det gick ju bra ändå!

Kört spinning, duschat, ätit och nu blir det matteläxa!
Kommentarer
Postat av: Madde

Tyvärr så funkar inte filmen :O Tråkigt att han tappar skorna hela tiden.. Har han långa hovar?

2012-01-17 @ 20:16:31
URL: http://myfair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0