charlotte~hästgymnasium?



Sitter med gymnasieböcker framför mig och funderar..
känns nästan livsavgörande men det är det ju inte.

Hästgymnasium på forslunda här i Umeå verkar ju riktigt roligt,
är inte alls förtjust i skolan men jag kan nog leva med det. Skulle nog hemskt gärna jobba med hästar/djur i framtiden, och om inte så lär jag mig ändå massvis under dom tre åren som jag kan använda på mina egna hästar!

Har någon där ute gått hästgymnasium? Var det bra? Skulle vara jätteroligt att höra från någon som vet!:)
Kommentarer
Postat av: Linnéa

går NB djur, verkligen skönt, korta dagar och sköna lektioner, ridning tvvå gånger i veckan och djurparksdag en dag, iallafall på min skola:)

lätt att läsa till ämnen så man blir behörig till att läsa vidare på högskola:)

/Linnéa

2012-01-07 @ 14:20:05
URL: http://norrryttarna.blogg.se/
Postat av: johanna

Det är den bästa skolan jag har gått på hitills och då har jag gått på 4 olika skolor och bytt linje tre ggr. Men forslunda är verkligen den kärvänligaste och mysigaste skola man kan gå på! Om du väljer forslunda vill du verkligen till skolan och lärarna vill att du ska klara högre än g och hjälper dig tills du når toppen!

2012-01-10 @ 01:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0