charlotte~hej och hå

Var ungefär en timme och kikade på dressyren på surf, var många fina hästar där och såg/träffade en del som jag kände så det var roligt! Blir peppad på att börja ta dressyrlektioner så om ni har en bra tränare här i Umeå så får ni gärna skriva namnet på en kommentar!
När jag kom hem så tolkade jag och therese på miniskidor efter Nökkvi och det gick jättebra, ni får film från det senare!

Vi hörde Annica ropa att det hade hänt någonting med Talle till Malin så jag gick ner till deras hästar för att se om jag kunde hjälpa till, och då hade deras ena häst Talle lyckats rulla och fastna i snön så han låg ner och kom inte upp! Vi provade att dra, skotta bort snö, peta på han med spöet, försökte att rulla runt honom men det funkade inte så bra, tillslut kom min pappa och hjälpte till så vi kunde liksom dra runt honom och han tog sig upp! Men det vart lite läskigt där ett tag, tur att det gick bra! Tydligen var det den tredje gången det hade hänt, har själv aldrig varit med om nåt sånt förut!

en bild på fina talle, tagen från malins blogg:
www.mellansvartback.blogspot.com
Aja, filmen kommer sen!
Kommentarer
Postat av: Anna

Sofia Hallgren är superduktig!! :)

Och Emelie Sandström, har ridit för båda dom och dom är jätteduktiga, förklara bra och så:)

2012-01-22 @ 22:29:21
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0