charlotte~mina hästar

Vi har fått lite nya läsare och eftersom jag inte rider mycket den här veckan så tänkte jag skriva lite kort fakta om mina hästar!



Baltazár
Ras: Ungersk import
Född: 11 april 2003
U: Linda
E: Haramia-32
Baltazar importerades från Ungern som 3åring om jag inte minns helt fel.
Jag köpte honom 3 augusti från Stensele där han stod på Luspens ridskola och har haft honom i 5 månader och en dag nu! 
Allting har gått underbart bra med honom och jag är så lycklig som fått en så fin häst som honom!
Nökkvi frá Krossi Lundarreykjadal Borgarfirdi
Ras: Islandshäst
Född: 29 januari 1987
U: Nótt frá Krossi
E: Falur frá -
Nökkvi är världens goaste islänning på snart 25 år!
Han blev min den 29 januari 2008 och eftersom inget datum står i passet så fick den dagen bli hans födelsedag.
Har haft honom i 4 underbara år och jag känner mig alltid trygg med honom!
Jag älskar den där lilla gubbhästen så otroligt mycket och än fast han är äldre än mig så är han och kommer alltid att vara min bebishäst!
Om det är nåt ni undrar om mig eller hästarna så får ni gärna kommentera!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0