charlotte~nu kör vi



Here's the deal!
Nästa vecka på Måndag så skos mina hästar, båda kommer få skor och broddar runt om och nu blir det på med snösulor också. När det är gjort så sätter jag igång Baltazar ordentligt, ska försöka sätta upp en "planering" på hur vi ska träna tillsammans under året och jag ska inte slarvrida utan rida ordentliga pass 5-6 gånger/vecka.
Baltazar ska inte få bli tjock, tänker inte tillåta att han blir det..  Ska se till att skaffa tillskottsfoder han behöver och förhoppningsvis kan jag snart få raka honom och fara regelbundet på träningar, en gång i veckan.
Blir ju en vilovecka för Balte nu, lika bra eftersom han saknar skon. Nökkvi och jag far kanske en liten sväng imorgon? Kanske vi också kan ta oss till Amanda i helgen?
Min planering för stunden iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0