amanda~dumma internet


Hej! 
Anledningen till att jag inte har bloggat på skitlänge är att jag har varit bortrest samt att vårat internet har varit sämst.
Pappa köpte en ny router idag för att vi trodde problemet skulle lösa sig men tråkigt nog så verkar det inte ha gjort det:(
Kanske en liten förbättring eftersom jag lyckas ladda upp bilder nu men det går fortfarande väldigt segt!
Men ska försöka hålla bloggen vid liv ändå, kanske att det kommer gå lite bättre nu när det iallafall går att lägga upp bilder, förut var det typ omöjligt.
Svårt att uppdatera nu också när blogg.se appen inte funkar, iallafall inte för mig!

 
Var ju iallafall iväg till Stöcksjö/Röbäck idag och badade och allt vad vi hittade på, det var riktigt roligt!
Innan vi äntligen kom iväg det vill säga, Sessan lyckades slita sönder två grimmor och springa iväg och lastningen tog väl ungefär en timme...
Men får nöja mig med att det gick huuuur bra som helst att lasta henne när vi skulle hem!
Nu börjar det här inlägget bli lite väl långt så avslutar det här, försöker blogga så gott jag kan från och med nu.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0