amanda~ETT ÅR

GRATTIS BLOGGEN ETT ÅR!

Förstår helt ärligt inte hur vi har kunnat hålla den vid liv såpass länge, det är något jag aldrig har lyckats med förut! Och jag vet mycket väl att det inte riktigt är min förtjänst, jag har kanske inte gjort mitt allra bästa alla gånger och har inte alltid haft blogglusten på topp, men tack vare Charlotte så har bloggen ändå fortsatts hålla igång!
Nu på sista tiden har vi båda varit borta mycket så det är därför vi inte har bloggat men nu är vi hemma och ska göra vårt bästa för att blogga så mycket som möjligt:) Iallafall jag haha!


Vi firade ettårsdagen med kladdkaka och cola, inte dåligt! Vädret är på topp och det har varit lite väl varmt för ridning idag men rider nog lite senare ikväll.


 
 
Såhär mysigt hade vi det idag. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0