amanda~inte brunstig idag heller

Tyvärr så var Prinsessa inte brunstig idag heller, dock såg man ändå lite skillnad från förra gången i att hon lyfte lite på svansen idag, så man får hoppas att hon inte tar allt för lång tid på sig innan hon vill!
Vi ska nu prova varannan dag, alltså kollar vi igen på söndag.
 
Vi ska snart äta tacos och efter det hade jag tänkt fara ut och rida, kanske vid 6-7 tiden:) 
Hästarna står i stallet just nu eftersom det var så grymt mycket broms ute mitt på dagen så vi bestämde oss för att ta in dom, så då är det lättare för mig när jag ska rida också, behöver inte ta moppen med sadeln och allt!:D 
Bjuder på en bild på världens finaste kille!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0