amanda~rec 3

Idag har jag hunnit med att sova lääänge, sola, fara ner till hästarna och bjuda på morötter, vara med fina vänner och se rec 3 & project x.
 
Har tyvärr inte hunnit rida som jag hade tänkt eftersom jag planerar uselt och är världens största tidsoptimist! Så det var ju lite tråkigt, men har ju gjort mycket annat roligt så de får jag leva med:)

Imorgon är tanken att vi ska vara hos Linnéa strax efter två med Sessan och kolla om hon eventuellt är brunstig och isåfall betäcka, håller verkligen tummarna för att hon är det!
 
Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej. Bara nyfiken på vad det är för hingst du ska betäcka Sessan med?
/Sofia

Svar: Hej! Vad kul att du frågar :D Hingsten vi ska betäcka henne med heter Fengur från skogsdala och ser ut såhär: http://blomstragarden.hemsida24.se/fengur-fr%C3%A5n-skogsdala-9619669
Charlotte Nord

2012-07-27 @ 14:36:48
URL: http://jonssoncsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0