amanda~tältat

Hann tyvärr inte blogga igår om ridturen med Idefix, Kári och Sessan eftersom jag fick väldigt bråttom när jag kom hem med att packa i ordning alla saker för att tälta med fina vänner!
Men kan berätta lite snabbt nu, det var som sagt inte det lättaste jag gjort och kanske inte heller det smartaste haha...
Hade ju väldigt ont i armen eftersom jag hade sovit jättekonstigt, har fortfarande ont:/ Men jag tycker ändå det gick hyfsat bra och det är en smart grej att göra då man har lite ont om tid men alla djuren behöver motion!

 
Idag så vaknade jag upp i ett tält med Amanda och Anna, vi var egentligen runt 10 stycken som skulle tälta men alla banga utom vi... 
Vi har bland annat grillat panpizza och simmat över hela sjön, inte illa.
For hem nån gång vid 4-5 och gick till Linnéa med Prinsessa vid 7, vi kollade om hon var brunstig och så men nepp... Tråkigt! Men nu står hon med Linnéas ston för att då kan brunsten komma igång då stona liksom triggar igång varandra.
Får hoppas hon blir brunstig nu då:) Lite tråkigt att ha henne så långt bort (inte långt alls egentligen) men jag får klara mig! 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0