charlotte~ stan, nydala, ridning

Idag var jag i stan på morgonen, sen for vi till Nydala och såg fotboll (det är Umeå fotbollsfestival) och sen for vi ner till mormor och morfar på middag.

Jag tog fyrhjulingen bort till hästarna efter maten och red Baltazar barbacka på åkern, värmde upp ordentligt i skritt och sedan travade i en 8 och på volt ett tag. Som avslutning red jag ut honom på stor volt i högre gräs där vi jobbade med galoppen en stund som blev mjuk och fin efter några varv! Dutti häst:)  Joggade och skrittade sedan av honom och nu är jag tillbaka hos mormor och morfar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Det måste ha varit samma jordhög, vi va också påväg bort mot Dalsjö! Haha knäppa hästar :)

2012-07-29 @ 03:17:15
URL: http://mellansvartback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0