charlotte~27 juli


gick inte att ladda upp nån bild alls förutom den här? knäppa dator

Igår såg jag och 9 andra vänner batman på bio och måste säga att det var en sjukt bra film, se den!
Baltazar fick en vilodag igår då jag var med signe hela dagen lång men det var han värd. Planen är att rida senare ikväll då det är mindre insekter och inte lika varmt! Körde nyss dit med fyrhjulingen och gav dom nytt vatten, rengjorde Nökkvis ögon som runnit och sprayade på flugspray. Fotade också med nya objektivet men blir mer och mer säker på att jag inte kan behålla det tyvärr! Måste ha autofokus för att kunna fota hästarna i rörelse osv. 

Så om någon är intresserad av ett riktigt fint Sigma 70-300mm objektiv som är i bra skick men som då inte har autofokus (säljer det för ungefär 700:-) så hör av er till mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0