charlotte~blir hoppning idag


Charlotte här! 
Klockan är 20 över 11 och jag drog mig just upp från sängen. Först var det tänkt att vi skulle träffas på SURF vid ett men nu ändrades det till halv 3 då mamma råkade ta fel bil till jobbet haha. Men det går ju bra ändå! 

Blir roligt att hoppa med honom idag, var längesen nu och han älskar det ju verkligen! Solen lyser och det är bra men jag hoppas på att det inte är för varmt, det vore jobbigt för hästarna. 

Amanda skulle egentligen följa med och fota vilket jag tyckte var superrr men hon skrev inatt att hon inte kommer kunna följa med, varför vet jag inte. Mamma kanske kan fota men det blir ju inte samma sak.. + att jag inte har nåt bra objektiv än. (Mitt nya kommer på söndag!) 

Så, ska äta och göra i ordning hästen osv. Ha en bra dag allesammans! 
Och kommentera era bloggadresser så att jag kan kika´in på din blogg med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0