charlotte~hej så länge!


Red barbacka idag, som jag nästan alltid gör nu för tiden! For över åkrarna, genom degersjö och upp mot
Gammdegersjö. Väl där fick Baltazar plaska lite och sen red jag hem igen. Han gick jättebra idag, bra tempo och hela tiden i form! Galoppen var lite motig i början men på hemvägen blev han ivrig och då gick det mycket bättre. Fina, fina häst♥ 

Nu tar jag semester! Därför blir detta som ett "hejdåinlägg". Drar till byske tidigt imorgon och då är pappa hemma och tar hand om hästarna, men det blir ingen som rider dom. På fredag är jag hemma och då kommer jag nog rida och sen far jag till Skåne på lördag och blir borta i en vecka. Då får Baltazar en vilovecka helt enkelt! Han förtjänar det, hur tjock han än blir.. 

Ni får ha det så bra allesammans:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0