charlotte~HEMMA FÖR GOTT!

Vi har haft en helt ok statistik även när båda varit borta och ingen bloggat haha, bra gjort av er tycker jag.;)

Hej! Är hemma från Skåne nu och längtar nästan tillbaka redan nu.. har haft en grymt härlig vecka iallafall. Direkt for jag till hästarna som kom galopperandes direkt och gav mig massa pussar. Älskade, älskade hästar!!! Baltazar hade grimman på snedden som vanligt, sötnosen. Kommer inte rida ikväll men imorgon  tar jag hem dom och duschar av båda två med schampoo och hela alltet innan jag rider Baltazar:)

Har varit på Hööks och Horze när jag varit borta så fick med mig massvis med bra/fina grejor! Ska visa ikväll tror jag:D:D:D

NU SKA DET BLOGGAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0