charlotte~julia

Hallå där, dags att blogga igen nu då!
For och var med Julia, Johan, Edvin, Arvid och Axel igår. Sen följde Juila med mig hem och sov hos mig.
Vi drog oss upp vid 12 och vid ett for vi till sommarhagen och red Baltazar!

Först red jag honom lite och han skötte sig bra, jag var väl inte sådär jättefokuserad men han lyssnade bra och var framåt! Julia rider islandshästar annars så hon var inte van med hästar som Baltazar (har ju själv varit där haha) men jag tycker att det gick jättebra för dom ändå, hon var duktig!:)

Här kommer lite bilder från idag! Fotade med min dåliga nikonD40 men det får duga:) 
Kommentarer
Postat av: Julia

hahhaha smilet på första bilden ... Annars skitfina bilder ! Hade sjukt kul med dig igår och idag så tack för det :D

Svar: haha ja men detsamma:D du, jag skickar bilderna sen!
Charlotte Nord

2012-07-01 @ 20:47:44
URL: http://knowjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0