charlotte~linnea och jago



Här är två bilder jag testade fota innan jag for ut, med mitt nya objektiv. Vet inte än om jag ska behålla det faktiskt, det visade sig att det inte har autofokus. Därför blir det ju svårt att fota hästar om man ska ställa in skärpan hela tiden.. 

Red ut med Linnea idag, hon ringde igår och frågade. Vi red li-vägen och allt gick bra. Jag kände mig däremot trött så jag krävde väl inte så mycket av honom egentligen. Linnea och jag bytte faktiskt häst en kortis då hon behövde känna på en pigg häst och inte en segpropp som Jago, han blev däremot piggare när jag fick sitta upp och driva fram honom lite. 

Det var däremot en jordhög som Baltazar vägrade gå förbi? Han backade och blev heelt konstig men sen tillslut hoppade jag av och ledde honom förbi och då gav han sig. Tönthästen min!

Ska vara med Signe ikväll, kanske in till stan och se sommaren i city och imorgon ska jag och massa vänner gå och se batman på bio! Därför kan uppdateringen vara sämre idag och imorgon men ni klarar er nog:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0