charlotte~longera


Förlåt för det stora bildinlägget ni fick på Garpur, det finns så mycket bilder på honom så jag kunde inte välja några få! Fina hästen, saknar honom massvis men livet går vidare och jag får fokusera på Baltazar och Nökkvi en sån här dag när jag känner mig lite tom. Kan ändå inte låta bli att tänka på Otöya som också hände för precis ett år sedan, sörjer med alla drabbade!

Imorse regnade det men nu är solen framme så jag ska fara iväg och longera Baltazar har jag tänkt! Både han och jag behöver lite variation och jag känner mig lite för trött för att rida så det blir bra:)

Och Grattis till mina föräldrar som har sin 23 åriga bröllopsdag idag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0