charlotte~nytt från skåne




Ni kanske la märke till de några av de nya sakerna som jag använde idag!
Remonttränset + tyglarna är nya och jag är supernöjd med det än så länge. Han gick jättefint med tränset och han blev riktigt snygg i det om ni frågar mig! Totalt kostade det 518:- på Hööks om jag räknade rätt. 

Även de bruna, helskodda ridbyxorna som man kan skymta på bilden är nya och av märket CRW, gick på 649:- också på Hööks. Schabraket kostade 399:- och är ett Lami-cell schabrak, var mest ett roligt spontanköp! I couldn't resist helt enkelt. 

Från Horze följde en vind/regnjacka och sockar med mig hem till Umeå, som kostade oss 299 och 39 riksdaler om jag minns rätt där! Orkade inte fota men hittade en bild på jackan på deras hemsida:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0