charlotte~röbäck/stöcksjö




Tre mobilbilder från idag är allt jag har att bjuda på då vi inte fick tag i Julia! 

Lastade hästen och for till Röbäck där vi lastade av och amanda kom strax efter oss med Prinsessa. Vi red först upp på elljusspåret och jag var ganska säker på vägen men amanda hade för sig att vi skulle rida rakt fram så först red vi helt fel.. sen vände vi och red min väg och då hittade vi rätt! har alltid haft dåligt lokalsinne men kanske det vänder nu;) han var iallafall jättefin min lilla häst, först bockade han lite men resten av ridturen var han bara bäst. när vi kommit bort till SURF så skulle vi rida över en liten cykelbro över en stor väg där många bilar och lastbilar bara rusar förbi, vilket baltazar tyckte var läskigt.. men han skötte sig bra och tog sig över ändå<3

Vi red ner och badade i Stöcksjön och hästarna plaskade huuur mycket som helst båda två. gick knappt att få upp dom ur vattnet för dom ville bada mer! Sen red vi tillbaka samma väg och igenom Röbäck till ICA och köpte fika som vi åt i en lekpark sen haha. Skrittade ner till parkeringen på idrottsplatsen där vi sen blev hämtade och att lasta gick bara bra då också!  UNDERBARA HÄST

Vi har skaffat en stor fyrhjuling som ska användas till att köra hästskit, hämta hö, köra hagmaterial osv, och såklart för att ha roligt med! Körde den för första gången när jag kom hem och det var sjukt roligt:D
 
En bra dag helt enkelt!
Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fina bilder :D

Svar: tack:D
Charlotte Nord

2012-07-17 @ 17:19:18
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0