charlotte~sadel


första träningen för elisabeth andersson hösten 2011

Idag var jag inte lika lat som jag brukar så jag tog med mig sadeln bort till hästarna. Bromsar och flugor öööverallt, oj så jobbiga dom ääär. Gjorde det jag kunde för att hjälpa hästarna med det och sen for jag ut med Baltazar en sväng. Red upp på en liten krokig stig som leder till li-vägen där jag red in en bit och sedan red jag förbi huset på hemvägen.

Han var framåt idag både på hem och bortvägen och galopperna idag gick mycket bättre än vad de gjorde häromdagen! Tänkte på det min dressyrtränare sagt, att driva med rumpa, långa ben och inte tjata och då gick det genast bättre :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0