charlotte~sovit hos amanda

Både igår och idag har det varit jättevarmt och soligt, skönt men drygt för hästarna blir nästan uppätna av alla bromsar och äckliga insekter. stackarna:(  Som jag skrev sov jag hos amanda inatt, men innan jag for dit igår så red Alexandra (min storasyster) och hennes kompis Ida på Baltazar och jag hjälpte dom då. Båda är nybörjare men baltazar skötte sig hur bra som helst även när dom skrek till och studsade runt, fina häst. 

Hos amanda red också några barn så jag ledde runt Sessan och Amanda Kári. Får se om jag rider idag, det är ju så varmt men ikväll kanske jag tar en sväng barbacka. 

På lördag ska jag och Baltazar följa Malin och hennes häst Olle till SURF och hoppa på utebanan! Amanda kommer följa med som fotograf då, blir roligt:D

 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0