amanda~back

Hej! Nu är jag tillbaka här på bloggen, har inte orkat uppdatera på typ hundra år... Men nu så!
På torsdag ska jag och Challe eventuellt rida och mötas och sedan fota nya bilder till bloggen och en ny header, he vore ju bra.

Idag har jag iallafall hunnit med att rida två hästar, gick bara bra och jag tänker inte gå in mer på det eftersom det antagligen bara kommer att tråka ut er.


Har ingen aning om hur många som läser våran blogg nuförtiden, har ju somsagt inte varit inne här på jättelänge, men statistiken ser ändå ok ut och det är nog bara för att Charlotte har varit så tapper och fortfarande skrivit på våran dåliga blogg medan jag inte har haft tid/ork.


Nu ska jag iallafall börja uppdatera igen, samt att Sessan ska ridas igång ordentligt, har haft en slapp vecka med ridning och imorgon kör vi igång igen (tror jag) så ja, jag lever och nu ska jag se supernatural så hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: monkan

" ev mötas" .. klart ni SKA :)

2012-06-10 @ 12:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0