amanda~nya blogg.se

Hej!
Nu har vi fått nya blogg.se, känns lite sådär, inte så lätt att förstå men jag antar att man lär sig med tiden.
En ny funktion som är grym är ju att man kan ladda upp flera bilder samtidigt, det har jag väntat på sen jag började blogga! Det är så himla drygt att sitta där och ladda upp en i taget...
Tyvärr så funkar mitt internet superdåligt just nu (eller typ hela tiden) så kan inte ladda upp några bilder nu.
Hästarna står iallafall i en hage precis brevid mitt hus nu, så jag ser dem när jag tittar ut genom mitt fönster, myyyys!
Men de ska de bara göra tills imorgon, då får dom gå tillbaka till storhagen och sen åker jag till min stuga i Grebbestad.
Tältningen inatt gick iallafall skitbra och jag har världens bästa vänner! Det var hur kul som helst:D

Men nu är det dags för mig att gå tillbaka till packningen, sen får vi se hur det går med internet i Grebban och om jag hinner blogga något imorgon innan jag far.


 
Kommentarer
Postat av: Tova & Lina ♥

Sugen på ett nytt schabrak? Eller kanske ett tagelarmband? Just nu så pågår två bloggtävlingar på vår blogg, en där man kan vinna ett supersnyggt schabrak från HV Polo och en där man kan vinna ett tagelarmband med tagel från sin egna häst + en berlock med sin hästs namn ingraverat.

Det tar bara några minuter att anmäla sig till bloggtävlingarna och ha chansen att vinna detta - självklart är det helt gratis!
Här hittar du tävlingen om schabraket: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/june/vinn-ett-schabrak-fran-hv-polo.html#comment
Här hittar du tävlingen om armbandet: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/june/vinn-ett-tagelarmband-berlock.html#comment

Kram! :D

2012-06-20 @ 18:19:00
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0