charlotte~besök

Första sommarlovsdagen (igår) blev riktigt bra! Solen lyste och vi var ute på långritt i ungefär 2 timmar.
Amanda red ifrån Hössjö, jag red ifrån Innersjö och vi möttes på mitten då vi sedan red hem till mig igen!
Prinsessa och Amanda övernattade här med mig och mina hästar och det har bara gått bra:)
På långritten var Baltazar go och glad, jag krävde inte mycket alls av honom utan ville bara släppa tankarna och ha kul, blev ju lite mindre drygt för honom också! Riktigt duktig var han iallafall. Vi stannade och fikade, hade med mig kameran så några halvdåliga bilder får ni också, kul va?
Idag red vi ut, Amanda på Prinsessa och jag på Baltazar. Vi red upp till Gammdegersjö, lät hästarna bada (vi blev dyngsura men who cares, sommarlov ju), galopperade hit och dit, hoppade nån stock och hade riktigt trevligt. Amanda är däremot väldigt rädd för getingar och dom fanns överallt haha!
Fotade idag på ängen också, därav bilderna på nya headern! Ska fixa mer småsaker som gör bloggen snyggare men orkar inte ikväll. Pusspuss på er alla, här kommer bilderna från långritten och sen kommer ett bildinlägg från ängen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0