charlotte~dressyrträning

Idag for vi på dressyrträning på SURF för Anna igen! Det var på tiden känner jag!
Vi hade ridhuset för oss själva så vi kunde värma upp i lugn och ro men då stod han bara emot. Ingenting fungerade, så efter en stund gav jag honom hela tygeln och bara skrittade runt. Mamma busade lite med honom och sen kom Anna! 

Det gick först inte så bra men från ingenstans bara gick det! Han gick så fint vissa delar och jag tror att jag börjar hitta dit nu, vi utvecklas sakta men säkert! Vet nu vad jag ska tänka på osv. Anna tyckte att han hade blivit finare i kroppen också:D

Filmer kommer senare, hinner inte fixa det ikväll. Ska godnatta dom snart, sedan duscha och sova då det är skola imorgon igen. Skönt att vi fick vara lediga idag iallafall!

Ska ordna med bloggen när jag har idéer, tålamod och ork. Bryr mig inte så värst just nu haha. 
Amanda bloggar dessutom ingenting..
Kommentarer
Postat av: Madde

Roligt att de gick så bra på dressyrträningen :)

2012-06-06 @ 21:28:20
Postat av: Anna

Du får se till att trimma vidare nu i sommar så att ni är ännu duktigare i höst när jag kommer tillbaka :) Bra jobbat idag!

2012-06-06 @ 22:05:33
URL: http://dressyranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0