charlotte~hästblogg?



Bjuder på två helt slumpade bilder nu, första bilden snodde jag av julia och andra bilden är ju på pållisarna som ni ser!

Idag hade jag mopedkörning mellan 8 och 20 i 10. Cyklade sedan genom stan till Teg där min klass mötte 9c i brännboll! (jag föll 2 gånger men det var bara roligt, än fast vi förlorade haha) Sedan städade jag och några vänner i Aulan, for till Signe, for till stan, satt på kajen och sen var det rep i kyrkan inför skolavslutningen imorgon. Sjukt, allt tar slut snart.. Ska jag skratta eller gråta?

Oj, glömmer att det här är en hästblogg. Red såklart sen när jag hade kommit mig hem. Baltazar vilade igår så han var pigg och glad idag! Tycker att det gick bra , vi är nog påväg framåt! Älskar mina hästar såååhäääär mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0