charlotte~ridbilder 20 juni


Har inte uppdaterat så bra dom här dagarna, men jag ska gottgöra er!
Har haft 3 riktigt härliga dagar med signe och en hel del andra personer också iallafall!
 

Idag red både jag och signe på Baltazar. Hon skrittade igång honom, skrittade av honom och jag red honom lite där emellan. Det gick väl bra ändå.. jag blir alltid så nervös när vi blir fotade och då går det inte lika bra som när vi är själva.. Jag satt framåtlutad och hade skänklarna av någon anledning väldigt långt bak på de flesta bilderna bland annat, jag vet. Träna, träna och träna är vad som gäller.
 

Amanda for till Grebban idag, som ni redan visste? Är hennes hamstervakt så Chili bor hos mig nu! Får försöka hålla bloggen levande ändå..

Här kommer ridbilder från idag!


Avslutar med två bilder på Signe & Baltazar också!
Kommentarer
Postat av: Signe

Snygga bilder vännen!;)
Tack för de här underbara dagarna med dig. PUSSSSSS<3

2012-06-21 @ 01:49:09
URL: http://signebergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0