charlotte~stan


Hej! Ledsen för dålig uppdatering men Amanda är ju borta och som min vän william spetz brukar säga "livet kom emellan" helt enkelt. Nästa vecka far jag till Byske först i tre dagar, hinner vara hemma på fredag men på lördag far jag iväg till skåne en vecka. Därför ska jag skärpa mig nu innan jag tar "bloggledigt". 

Baltazar vilade igår, hade ingen lust eller ork. Idag blir det stan med mamma, har lite saker att göra där och lite saker att skaffa mig innan vi far på semester! (Behöver köpa ett remontträns till Baltazar också..) Ska rida när jag kommit hem så jag uppdaterar laterrr. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har då två riktigt fina hästar och en bra blogg :)

2012-06-29 @ 22:52:25
URL: http://jonssoncsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0