charlotte~vurpa


Idag var jag på ett hemskt tråkigt humör i skolan, stackars mina vänner..
När jag kom hem däckade jag i min säng, sov som en stock och fick kämpa mig upp, gick ut och mockade och for sen en sväng på Baltazar. Hans humör var motsatsen till mitt, han var superglad och pigg och det smittade av sig:)


Allt gick asbra, han var fin i både skritt, trav och nån liten galopp fick vi till också men från ingenstans snubblar han och faller
. Jag klängde mig fast och han kravlade sig direkt upp igen men jag blev orolig att han gjorde illa sig så jag skrittade hem. Han hade skrapat sig lite smått och fått ett mindre sår som däremot såg rätt djupt ut på ena knät. Rengjorde det och tog in honom och Nökkvi sen. 

Tömde också transporten från hö, vill ju ha den i veckan då jag ska på träning! Blir nog på Onsdag istället för imorgon då mamma inte kunde skjutsa:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0