amanda~provat sadel

Hej!

Är på sadeljakt just nu och fick testa en Kentaur på Sessan idag hos Linnéa. Den var jätteskön att rida i och jag fick en mycket bättre sits men den satt tyvärr inte så bra på Sessan, hon skulle behöva en större.
Hittade ingen bild på den jag provade idag så jag tog bara någon bild.. hade iallafall inte tackat nej till den där sadeln!

Men vi red iallafall ut en sväng för att testa sadeln, sen när vi kom tillbaka testade vi hennes sadlar på Sessan också för att kolla hur dom låg.


Jag ställde Sessan i en box också for vi ut med Sikkan och Aldis tror jag det var.
Gick bra och Sikkan är ju bara bäst:D Skulle trava honom idag och det är ju ganska mycket att tänka på men det gick väl bra tycker jag!
Efter det for vi ut med Flóra och Aria. Flóra var duktig och hon är ju bara för söt!♥ Hon håller på att tölttränas nu så det var det vi gjorde idag.
Imorgon ska jag fara till Boden och hälsa på min mormor och morfar, så vi får väl se hur det blir med uppdateringen i helgen... Ska iallafall ha med mig datorn så:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0